Į policiją kreipėsi ukmergiškė. Sausio 7 d. socialiniame tinkle „Facebook“, Marketplace pardavimų platformoje, ji pardavinėjo nagų manikiūro įrankių sterilizatorių už 70 eurų. Pirkėja parašė per „Messenger“ programėlę, pageidavo pirkti prekę išpirkimo būdu per vieną iš siuntų tarnybų. Pirkėja atsiuntė nuorodą, kurią pardavėja turėjo užpildyti, tai atlikus į pardavėjos banko sąskaitą už prekę ir siuntimą turėjo „įplaukti“ 75 eurai.
Atsidariusi atsiųstą nuorodą, pardavėja įvedė savo asmeninius duomenis ir banko sąskaitos numerį bei patvirtino užklausą „Smart ID“ pin kodu. Tačiau užklausa nepasitvirtino ir reikalavo pakartoti. Pirkėja parašė, kad užklausą reikia patvirtinti banko kortelės numeriu IBAN bei parašyti savo banko kortelės galiojimo laiką. Tokias procedūras pardavėja pakartojo keletą kartų, tačiau nuoroda neatsidarė.
Per „Messenger“ programėlę pirkėja vis ragino bandyti dar kartą. Pardavėja sumanė atsidaryti savo banko sąskaitą ir tuomet pastebėjo, kad nuo jos sąskaitos nuskaityti 2700 eurų. Po to patikrino kitą, bankomatinę sąskaitą, kurioje pasigedo apie 100 eurų. Moteris skubiai užblokavo banko sąskaitą ir paskambino į banką. Banko darbuotojas jai pasakė, kad čia tikrai sukčiai. Paaiškino, kad pinigai, 2800 eurų, yra rezervuoti, tad ukmergiškė finansiškai nenukentėjo.
Ukmergės r. policijos komisariate pradėtas ikiteiminis tyrimas dėl sukčiavimo.